reklam

Enkla, informativa eller med sånglogo, svisch & swosh, symfoniorkester och hela baletten?

När man vill få fram sitt budskap i radio och TV gäller det att tänka på att tid är dyrbart. På väldigt kort tid ska ett budskap:

  1. fånga lyssnarens uppmärksamhet och intresse
  2. få lyssnaren att minnas budskapet
  3. dessutom göra lyssnarna så intresserad att de agerar i enlighet med budskapet, dvs. köper produkten som erbjuds. 

    Detta är inte så lätt alla gånger.

 

Vi har producerat radioreklam och ljud till TV-reklam sedan 1993 och ser det som en självklarhet att hjälpa våra kunder med allt från idé till färdig produktion, dvs. utformning av spot, manus, musik och röster, inspelning, mixning och mastring. När man framför ett budskap endast med ljud får man ersätta visuella bilder med hörbara "bilder".

Audioteket Studio har ett stort ljudbibliotek med vars hjälp vi kan illustrera allt ifrån ångstrykjärn till rymdraketer

Några kunder vi haft nöjet att samarbeta med:
TV4, NRJ, Radio Stella, City 107, Radio Rix, TV-shop, Tvins, ICA